torsdag 8. oktober 2015

Noe nytt at melde :)

 
 
2015 
 

 Nye tøråsinger ! Milli og Molly fra Styggberget :)

 Søte geitekillinger fra mitt kjære søskenbarn :)




Himmel elskeren meg fant denne vakre himmelen utafor huset mitt her en dag :) Ser nesten ut som et maleri. 





Solsikker i natten, fanget av blitzen på kamera mitt.




Litt testing og trening med kamera må til hvis jeg skal bli bedre på å ta bilder... lærer stadig noe nytt. Dette var et tips fra ei venninne som elsker å fotografere vann i flere fasonger. 




Mer utprøving :) Utrolig hva man kan gjøre med konditorfarger! 




Måtte prøve meg på nordlyset også, selv om det ikke var så sterkt lys denne natten så var det gøy å se på :) 

 Mere nordlys

 En vakker sommerfugl i høstgufsen. På en av mine frøsådde georginer som utrolig nok ikke har fryst enda.

 

Emma og Teodor ble med på en liten fotoshoot.

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar