fredag 18. juli 2014

Bare elsker himler :)


På kjøretur gjennom risberget :)


Vakker staude som jeg er spent på om vil over vintre her.


Kjempe prestekrager vakre i kvelds sol.


Nykomling i år. Faverolls hønekylling.


To "hemlaga" hanar :) Disse gis bort til noen med høner ;)


Liten vakring som har svart aktige blader og stamme :)


Mine fine liljer. Ønsker meg fler...:)




Endelig ble det hagelupin! Spennende å se om den sprer seg....




Vakker duftende "romanze" rose !


Faverolls hanekylling, følger etter meg over alt denne skjeggete karen:)


1 kommentar:

  1. Staudekokarden er tøffere enn det står på frøpakken. Jeg hadde den i flere år i storbedet :-) Fine fjørfe, men som sagt de geriatriske hønene mine tåler nok ikke sånne unge beilere. Jeg har jo dessuten Torbjørn ;-) Sida di har blitt kjempefin! Hadde jeg bare hatt en anelse teknisk innsikt så ville jeg blitt en "følger" Finner vel ut av det etter hvert. Inntil videre må du varsle meg når noe skjer ;-)

    SvarSlett